وبلاگ

عدد کوا یا کوانامبر در فنگ‌‌شویی

عدد کوا یا کوانامبر در فنگ‌‌شویی1

هر آنچه‌ که درباره عدد کوا باید بدانید!

اولین حرف که باید گفته شود عدد کوا یا کوا نامبر چیست ؟

در علم فنگ‌شویی سه شاخه فنگ‌شویی فردی، فنگ‌شویی محیطی و  فنگشویی ستارگان پروازی وجود دارد.

تعیین عدد کوا برای حوزه  فنگ‌شویی فردی است که خصوصیات افراد و عنصر وجودی و ضلع موفقیت فرد را نمایان می‌سازد. هدف از تعیین عدد کوا یا کوا نامبر یافتن عنصر وجودی حاکم بر اساس فعل‌ و انفعالات طبیعت در زمان تولد هر شخص در بین جدول عناصر فنگ شویی می‌باشد.

اگر بخواهیم تعریف دقیق تری از عدد کوا  داشته باشیم این است که در حقیقت اصلی‌ترین روش برای کشف، درک عناصر، طبع انسان و درک میزان سازگاری انسان با محیط است که در فنگ شویی نیز کاربرد فراوانی دارد.

نکته‌ای که در عدد کوا حائز اهمیت می‌باشد ارتباط تاریخ تولد با عنصر شخص هر فرد است.

موضوع که قابل بحث  می باشد این است که با مشخص کردن  عدد کوا و تعیین عنصر هر شخص به چه حقایقی از خودمان پی می بریم.

بعد از محاسبه عدد کوای بر اساس فنگ شویی ماه تولد از روز/ماه/ سال تولد بدست می آید به یکی از اعداد مربع لوشو دست پیدا می کنیم.

اگر بخواهیم  تعریفی از مربع لوشو داشته باشیم در واقع نوعی مربع جادویی ۳ در ۳ است که قدیمی ترین روش استفاده از فنگ شویی است، هر خانه این مربع به یک عدد تعلق دارد. از هر طرف که این اعداد را جمع کنیم حاصل آن ۱۵ می‌شود.

عنصر هر شخص یکی از این اعداد ۱،۲،۳،۴،۶،۷،۸،۹ می باشد که این اعداد در دو گروه شرقی و غربی دسته بندی می‌گردند:

دسته شرقی شامل اعداد زیر می‌باشد:

  • عدد لوشو ضلع شمال 1 و عنصر آب
  • عدد لوشو ضلع شرق 3 و عنصر چوب
  • عدد لوشو ضلع جنوب شرق 4 و عنصر چوب
  • عدد لوشو ضلع جنوب 9 و عنصر آتش

 دسته غربی شامل اعداد زیر می باشد:

  • عدد لوشو ضلع جنوب غرب 2 و عنصر خاک
  • عدد لوشو ضلع شمال غرب 6 و عنصر فلز
  • عدد لوشو ضلع غرب 7 و عنصر فلز
  • عدد لوشو ضلع شمال شرق 8 و عنصر خاکمربع لوشوی عدد کوا

در علم فنگ شویی هر یک از جهات جغرافیایی که در مربع لوشو نشان داده شده است، دارای انرژی و عناصر مربوط به خود می‌باشد. بنابراین هر کسی با محاسبه عدد کوا و با دانستن مشخصات هر یک از جهات که عدد کوا در آن جا می‌گیرد، نوع عنصر و ضلع موفقیت و ثروت خود را مشخص می کند.

همچنین می‌توان انرژی‌ها را در محیط کار و منزل هر فرد متناسب با عدد کوا که بدست می‌آید با انتخاب راهکارهای مناسب فعال کرد، یعنی چرخش انرژی و جهات مثبت انرژی‌ها را افزایش داد و انرژی جهات منفی را کاهش داد.

یکی از راه های تقویت استفاده از وسایل فنگ‌شویی می‌باشد. از بین وسایل فنگ‌شویی تابلوهای فنگ‌شویی انتخاب‌ بهتری است، بخاطر نصب راحت در ضلع مربوطه و تلقین بصری بالایی که دارد.

تقسیم‌بندی انرژی بر اثر کوا نامبر در فنگ‌شویی

انرژی بسیاری از افراد بر اساس محاسبه عدد کوانامبر و مشخص شدن عنصر هر شخص را می‌توان به دو گروه تقسیم بندی کرد:

گروه شرقی

گروه غربی

بنابراین یک فرد بر اساس عدد کوا فنگ‌شویی مربوط به خود یا در گروه غربی و یا در گروه شرقی قرار می‌گیرد. با دانستن عدد کوا فردی، شما یک درک بهتر از طراحی فنگ شویی برای خانه یا محل کارتان،براساس ضلع موفقیت فردی‌تان بدست می‌آورید.

برای محاسبه عدد کوا خود را در فنگ شویی می‌توانید با کارشناسان مجموعه آیلاموند بصورت رایگان مشاوره داشته باشید که با این کار و بهترین انرژی‌ها را برای خود فعال نمایید و از زندگی خود لذت ببرید.

روش استفاده از عدد کوا

برای اینکه بدانید چگونه از عدد کوا استفاده کنید باید زمان دقیق تولدتان را بدانید و آن را از تاریخ شمسی به میلادی تبدیل کنید:

روز

ماه

سال

عدد کوا چیست1

نتیجه‌گیری :

سخن آخر خطاب به همه کسانی که به مجموعه آیلاموند اعتماد دارند، اول از همه باید به باور ذهنی برای فنگ‌شویی برسید تا نتایج لازم از این علم فنگ‌شویی بدست آورید.

برای اینکار شما باید همه المان های فنگ‌شویی را رعایت نمایید. از پاک سازی تا تقویت ضلع های مربوط به محل کارتان و از همه مهم‌تر محل زندگی!

کل مبحث فنگ‌شویی با همه موارد از جمله دانستن عدد کوا، فعال کردن انرژی‌های مثبت است.

انرژی همیشه درحرکت است، فقط اطمینان حاصل کنید که بهترین استفاده را از آن در همه زمان‌ها می‌برید! یادگیری و بهبود مهارت‌های فنگ شویی خود را ادامه دهید.

عدد کوا و محاسبه آن می‌تواند کمک بزرگی به شما باشد.

فعال نمودن انرژی‌های برای عدد کوا:

نماد مانند تابلوهای کشتی برای شمال، کهکشان برای شمال‌غرب و غیره
رنگ مانند آبی دریا برای ضلع شمال خانه 
شکل مانند فرم تابلو در هر ضلع مربوط به خود مثل شمال دایره یا جنوب مستطیل
متریال بر حسب عدد کوا
هر عنصر و جهت خود را هم‌راستا با انرژی های سازگار با پیرامون خود کنید.

لازم به ذکر است که دقت داشته باشید فعال نمودن انرژی‌ها (افزایش و یا کاهش) زیاده‌روی نکنید، زیرا ممکن است محیط را از تعادل خارج کنید. اصل و اصول اولیه فنگ شویی یین و یانگ است، یعنی برقرار نمودن تعادل در تمام محیط‌های زندگی خود و باید به این نکته بسیار توجه شود.

برای کسب اطلاعات جامع‌تر درباره فنگ‌شویی محاسبه دقیق عدد کوا بخصوص تقویت ضلع‌های خانه و محل کار بدست آوردن ضلع تکامل شخصیت، موفقیت و ثروت‌تان بصورت مشاوره رایگان با کارشناسان مجوعه آیلاموند در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام به آدرس (www.instagram.com/aylamond.ir) و واتساپ پیام دهید و در ارتباط باشید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید