وبلاگ

تابلوی فنگ‌شویی برای جهت‌های هشت‌گانه خانه

تابلوی فنگ‌شویی برای جهت‌های هشت‌گانه خانه1

هر آنچه که باید درباره نحوه انتخاب تابلو فنگ‌شویی برای خانه یا محل کارتان باید بدانید!

جهت محاسبه عدد کوا و مشاوره رایگان با کارشناسان آیلاموند از طریق لینک مربوط (https://www.instagram.com/aylamond.ir) در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ در ارتباط باشید.

اگر بخواهیم از شاخه‌های فنگ‌شویی تعریفی داشته باشیم، می‌توان در سه طبقه فنگ‌شویی فردی، محیطی و براساس ستارگان پروازی تقسیم بندی کرد.

فنگ‌شویی فردی

فنگ شویی فردی براساس عدد کوا یا کوا نامبر تعریف می‌شود که از محاسبه عددکوا برای هر فرد از روی تاریخ تولد که نشان دهنده‌ی عنصر وجودی افراد می باشد بدست می‌آید.

شما می‌توانید تعریف عدد کوا و نحوه محاسبه آن را از لینک مربوط مشاهده نمایید.(جهت مشاهده کلیک نمایید.)
فنگشویی محیطی

فنگ‌شویی محیطی براساس چیدمان جهات مختلف خانه انجام می‌گردد.

یکی از نماد های پرکاربرد برای بهره گرفتن از انرژی محیط، تابلو بوم های فنگ شویی هستند که از طریق ایجاد تلقین بصری بیشترین تاثیر را روی زندگی افراد می‌گذارند.

در فنگ شویی محیطی استفاده از نمادها از اهمیت خاصی برخوردار است، در واقع این نمادها همان عناصر موجود در طبیعت هستند که مفاهیم خاصی را بیان می کنند. استفاده از عناصر و مفاهیمی مانند آیات قرآنی (و ان یکاد) ، ماهی، درخت، کهکشان، کشتی بادبانی، گندم زار مرسوم است.

 

هر کدام از این عناصر و مفاهیم در یک تابلو فنگ شویی، نمادی از یک مفهوم خاص هستند. مثلا به دلیل حمل طلا و جواهر آلات در زمان های گذشته با استفاده از کشتی های بادبانی، تصویر آن در یک تابلو دیواری موجب جذب ثروت خواهد شد، بهتر است این تصویر در بخش شمالی با عنصر آب قرار داده شود. حتی بوم نقاشی مورد استفاده نیز باید بر اساس عنصر مورد نظر انتخاب شود.

انتخاب جهات تابلوهای فنگ‌شویی

اگر بخواهیم توضیح کامل و جامعی از جهات هشت گانه (شمال، جنوب، شرق، غرب، شمال‌غربی، شمال‌شرقی، جنوب‌غربی، جنوب‌شرقی) داشته باشیم در واقع هرجهت از نظر علم فنگ‌شویی مربوط به یک موضوع در زندگی افراد می باشد.

ضلع شمال مربوط به موضوع شغل و حرفه
ضلع جنوب مربوط به شهرت و خوشنامی
ضلع غرب مربوط به خلاقیت و باروری فکری
ضلع شمالغربی مربوط به دریافت حمایت و ورود دوستان مفید و مرشد
ضلع شرق مربوط به سلامتی و ارامش
ضلع جنوب غربی مروبط به رابطه عاطفی
ضلع جنوب شرقی مربوط به برکت و ثروت می باشد.

عناصر مربوط به جهات هشت گانه

هرکدام از این جهات هشت گانه دارای یک عنصر است، برای مثال عنصر ضلع شمال آب، ضلع جنوب آتش، ضلع شمال‌غربی و غرب فلز، ضلع جنوب غربی و شمال شرقی خاک، ضلع شرق و جنوب شرقی چوب می باشد.

تابلو فنگ‌شویی شمال

برای فعال کردن انرژی جهات هشت‌گانه در خانه یا محل زندگی استفاده از نمادها در تابلو می باشد. به‌عنوان مثال طرح اسب دوان در آب نماد دوندگی و ایجاد پویایی در شغل می‌توان در جهت شمال خانه استفاده کرد.

تابلو بوم فنگ شویی آیلاموند - طرح دو اسب

تابلو بوم فنگ شویی آیلاموند – طرح دو اسب (برای خرید این تابلو کلیک کنید)

از تابلوهای فنگ‌شویی دیگری نیز در جهت شمال، می‌توان بهره گرفت مانند طرح دو عقاب در حال پرواز برای اوج و ارتقا گرفتن در شغل، طرح دو ماهی در دریا برای رونق کسب و کار، طرح کشتی درحال حرکت که نماد برکت می‌باشد.

تابلو بوم فنگ شویی آیلاموند - طرح دو عقاب

تابلو بوم فنگ شویی آیلاموند – طرح دو عقاب (برای خرید این تابلو کلیک کنید)

تابلو فنگ‌شویی جنوب

تابلو فنگ‌شویی ققنوس و اژدها بعنوان نمادی برای آوازه و شهرت در علم فنگ شویی کاربرد ویژه ای پیدا کرده که برای شهرت و خوشنامی استفاده می‌شود که میتوان در جهت جنوب خانه بکار برد از طرح های دیگر که میتوان در جهت جنوب استفاده کرد طرح دشت لوندر برای گستردگی و فراوانی و شکوه است.

تابلو فنگ ‌شویی طرح گندم‌زار، همیشه بعنوان نماد برکت در زندگی کاربرد دارد بنابراین جهت جنوب شرقی که مربوط به برکت و ثروت می باشد، می توان با استفاده از تابلوهای دشت گندم زار یا تابلوهای فنگ‌شویی که نشان دهنده نماد فراوانی و برکت است تقویت کنیم و انرژی مثبت ثروت را از عالم هستی و کائنات دریافت کنیم.

از جهت های هشت گانه مربوط به روابط عاطفی جهت جنوب غربی بوده و میتوان از نمادهای دوتایی که انتقال دهنده‌ی حس مثبت رابطه خوب می‌باشد مثل طرح عاشقانه دوقو، دو اردک ماندارین، دو پرنده درنا و حتی عکس های دونفره در این جهت قرار داد.

تابلو فنگ‌شویی شرق

تابلو فنگ‌شویی طرح گل لوتوس، تابلو فنگ‌شویی آبشار برای آرامش، سلامتی و برای ارتباطات مفیددر جهت شرق استفاده می شود .

ضلع شمال‌شرقی مربوط به تحصیل، دانش و آگاهی می باشد، استفاده از کتابخانه و مدارک علمی معتبر در این جهت می‌تواند برای بالا بردن دانش و آگاهی مفید باشد همچنین برای موضوع تحصیل فرزندان نیز میتوان از طرح های برج دانش در این ضلع بعنوان تابلو برای انتقال حس مثبت و تلقین دانش  بالا استفاده کرد.

تابلو فنگ‌شویی غرب

جهت استفاده از تابلوهای فنگ‌شویی در ضلع غرب منزل که خلاقیت، رشد و باروری فکری را به همراه دارد تابلوهای فنگ‌شویی طرح های گل ارکیده ، میوه‌ی انار ، کهکشان انتخاب های مناسب برای این جهت می باشند.

لازم به ذکر است که جهت غرب برای دریافت انرژی برای فرزند نیز می باشد.

همچنین برای دریافت حمایت های الهی و ورود دوستان مفید میتوان از طرح کهکشان در جهت شمال‌غربی استفاده کرد.

استفاده دیگر ضلع شمال‌غرب برای سفر و مهاجرت می باشد بخصوص افرادی که قصد سفرهای عالی و مهاجرت دارند.

تابلو فنگ‌شویی طرح نقشه جهان و نماد کشورهای مختلف برای ایجاد انرژی مثبت، انتقال حس سفر و مهاجرت در جهت شمال‌غربی استفاده کنند. جهت شمالغربی جایگاه مخصوص مرد خانواده و نان آور خانواده نیز می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید